Saturday 4 June 2011

TESTIMONI
















Quotes Nama : Pn. Anies
Tempat : Setapak, Kuala Lumpur
Tel. No. : 012-9165649

 Pada peringkat awal mengandung (baby sulung), saya mempunyai alahan (morning sickness) yang sangat teruk, sering sakit pinggang, tiada selera makan, mudah pening, susah tidur & kerap muntah2. Sejak saya diperkenalkan oleh suami dengan Walit Gold Double Red Nest seolah-olah satu keajaiban yang berlaku & saya sangat gembira dengan perubahan ini. Alahan yang saya alami setiap hari hilang begitu sahaja, malah kulit saya bertambah cerah berbanding dulu. Sekarang ni, saya masih mengamalkan Walit Gold Double Red Nest. Walaupun sedang hamil 6 bulan, saya sentiasa berasa sihat, ceria dan cergas. Bayi dalam kandungan saya juga disahkan dalam keadaan terbaik oleh doktor. Saya sarankan agar ibu-ibu yang sedang hamil agar mengamalkan produk Walit Gold ini kerana kesannya sangat baik untuk ibu serta bayi didalam kandungan. Quotes




Quotes Nama : Haryanti
Tempat : Pasir Gudang, Johor
 No. Tel : 017-7861801

Anak saya telah menghidap penyakit asthma yang agak kronik sejak lahir dan kini telah berusia 3 tahun. Beliau sering mengalami sesak nafas terutamanya ketika tengah malam sehingga terpaksa dikejarkan ke klinik/hospital. Beliau juga tidak boleh terlalu aktif seperti kanak-kanak lain yang seusianya kerana beliau mudah berasa penat, letih serta tidak bermaya.Pada bulan Oktober 2010, saya telah terbaca mengenai produk Pati Sarang Burung - Walit Gold di majalah Mingguan Wanita dan saya terus membeli sebotol Walit Gold plus Coenzyme Q10 untuk anak saya. Selepas 2 hari pengambilan, anak saya mula menunjukkan reaksi positif dan kemajuan kesihatannya semakin meningkat setiap hari. Kini Alhamdulillah anak saya telah pulih sepenuhnya dan aktif seperti kanak-kanak lain. Sebagai ibu saya amat gembira dan bersyukur dengan keadaan kesihatan anak saya sekarang. Quotes





Quotes Pengalaman terbaru dari saya, sebelum ini paras gula dalam darah 7.9,tetapi setelah saya mengamalkan pemakanan Walit Gold selama tiga bulan, paras gula telah menurun kepada 4.2..alhamdulillah satu rahmat dari Allah, saya syorkan orang yang belum menggunakannya supayamembeli sekarang juga,kata perpatah jika tak guna tak tahu hasilnya,jika guna baru tahu...salam dr. saya En.Mat Kasim. Quotes



Quotes
 

Nama : Nasrul (24 tahun)
Petaling Jaya, Selangor.
  Tel : 017-6240809

 Frankly speaking, before this i have no trust in such product.In September 2010, i've been hospitalised for 6 days at gleneagles ampang due to "batu karang" problem.On the evening of first day, my parents brought something what they called Walit Gold and they've told me that they heard it's promo on the radio then they have bought it for me.In intention of not to dissappoint them, i've taken 20ml of Walit Gold Double Red Nest 4 times a day (the taste was very very good though). Incredibly, after consistently consuming this product for 4 days...the "batu karang" comes out by itself with my urine...so, after another screening on the next day, the doctors have discharge me WITHOUT ANY OPERATION HELD. Alhamdulillah.Trust me...WALIT GOLD is really something...it's not just a good marketing word...but this super product will speaks for itself. Thanks Walit Gold. Quotes 








Quotes Nama : Suhaina Bt. Mohd Noor
Tempat : Kajang, Selangor
Tel. No. : 013-3446001

 Saya telah lama mengalami kesakitan ditapak kaki setiap kali berdiri atau berjalan dan saya telah mencuba pelbagai jenis ubat, rawatan serta supplemen kesihatan namun tidak berkesan. Saya juga sering mengalami sakit-sakit otot, bisa-bisa badan dan sendi.Alhamdulillah, sejak saya menggunakan produk Walit Gold Double Red Nest selama 3 minggu...semua kesakitan yang saya alami sebelum ini seolah-olah hilang begitu sahaja. Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Citra Anggun Jaya Marketing S/B kerana telah memperkenalkan kepada saya produk Walit Gold yang sangat hebat ini. Quotes






Quotes Nama : Pak Din & Puan Khamsiah
Tempat : Gemencheh, N.9
 Tel. No. : 016-9836915

 Sebelum ini, saya mengalami pakej masalah kesihatan diseluruh tubuh badan saya. Badan sering sakit-sakit, kulit saya mengalami alahan dan tahap kolestrol serta paras gula dalam darah saya juga agak tinggi. Isteri saya, puan Khamsiah pula sering mengalami sakit serta kebas-kebas dibahagian kaki dan selalu mengalami kesakitan didalam perut. Selepas pengambilan Walit Gold Double Red Nest selama seminggu, perbezaan yang sangat ketara dapat dirasakan dan kami berasa lebih sihat. Semua masalah kesihatan yang dialami sebelum ini seakan-akan hilang dan yang paling menggembirakan sekali adalah daya penglihatan kami semakin baik serta tubuh sentiasa bertenaga. Quotes 




Quotes Nama : Cik Nur Syahirah (18 tahun)
Tempat : Sg. Buloh, Selangor.
Tel. No. : 012-6792578

Ibu saya telah mencadangkan pengambilan produk Walit Gold ini disebabkan kulit wajah saya yang berjerawat dan mempunyai kulit yang agak gelap. Sebelum itu, saya telah mencuba pelbagai produk kosmetik dan minuman namun kesannya agak mengecewakan.Selepas mula mengambil Minuman Pati Sarang Burung - WALIT GOLD, kesannya amat menakjubkan.. jerawat diwajah saya mula kering selepas 3 hari dan kulit saya semakin cerah selepas seminggu penggunaan...malahan kulit saya semakin gebu serta licin. Saya merasakan seolah-olah keajaiban telah berlaku pada kulit saya dan saya seakan tidak percaya yang produk ini sememangnya berkesan seperti yang telah diiceritakan oleh orang lain. Quotes 



























No comments:

Post a Comment